Tema: Re: Apeiti resyverį, kai resyveris išjungtas?
Autorius: svogunelis
Data: 2019-05-17 16:22:24
Supratau, tada yra kaip yra.
Tik dar norėjosi zidoo distancinį supairinti su tv distancinio ir kad
minimaliai reikėtų tv distancinio, nors ir HDMI rėžimas persijungti eitu tik
su tv distanciniu.

BET mano nuostabai, ir seno plazminio tv distancinis veikia ir zidoo
playerio valdymas :) pagrindiniai dalykai, tik kokių titrų/garso kalbos ten
aišku jau nebeina pasirinkti su tv distanciniu.

On 2019-05-16 17:09, svogunelis wrote:
> Dabar yra tik išjungimas abiejų, o abiejų įjungimo nėra.

Mano pastebėjimais, Zidoo kol kas moka tik išsijungti gavęs išjungimo
signalą per HDMI. Ar kada nors realizuos, kad jis mokėtų ir įsijungti ar
kažką kitą įjungti, nežinau. Pas Androidą su tuo yra problemų. Gal kada
nors išspręs naujose Android versijose, bet ar esamas Zidoo bus
atnaujintas iki jos, tai greičiausiai ne.

Nors... su hdmi-cec būna kartais pokštų ir supirkus aparatūrą be jokių
Androidų. Kartais net to paties gamintojo skirtingų kartų aparatai
nesusikalba :) Loterija.