Tema: Re: Su kokiu plejeriu žiūrėti iš NAS?
Autorius: PxYra
Data: 2019-05-15 00:24:13
MAG laikas keist arba i naujausia (yra jau ir androidiniai) arba TVIP S-Box
v.605 ( naujausios kartos,palaiko 4K ), siaip androidui yra UPnP player ir
visokie kitokie SMB "skaitytuvai" o siaip jami kokia failu narsykle kuri
supranta, SMB, NFS ir t.t. (Total commander, Solid explorer) ir per ja gali
su kokiu nori playeriu atidaryt video faila esanti NAS'e