Tema: Re: LG OLED TV
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-02 23:20:24
On 2019-05-02 20:00, newsreader wrote:
> Sakai piratu? Hehe, tik pradek dabar aiskinti, kad cia yra tokiu kurie
> ziuri per tuos media playerius ka nors ne piratinio :))

Norėtum, jog imčiau tokius briedus aiškint? Neišdegs, ne mano hobis :P
Be abejo, ~90% žiūrimos video medžiagos yra piratinė produkcija. Bet mes
šiame treade nagrinėjam ne piratavimo problemas, o žiūrėjimo patogumo
klausimą.

> Gali duoti linka i filma su PGS? Paziuresiu ar mano media playeris ji
> rodys.

Tau tikrai to reikia? Daugybė .mkv konteineryje sukištų bluray remux'ų
turi ir po kelis pgs subtitrų takelius. Aš tuo klausimu net nesidomiu,
nes naudojant media grotuvą tie pgs subtitrai yra tiesiog SUBTITRAI.
Kokius nori, tokius ir renkiesi. Media plejerio savininkas net
nesužinotų, jog yra kažkoks subtitrų skirtumas.

Pvz. atsidariau su MakeMKV savo kolekcijoje besimėtantį Chappie (2015)
[BDRemux] [1080p].mkv ir jame va toks vaizdzelis: