Tema: Re: Koki dideli TV rinktis?
Autorius: RaR
Data: 2019-03-17 11:09:51
Bet tai su tokiu svertu koks nuostolis, kai nepataiko. Kažkada eidavo
man spamas su forex robotų reklama - tipo garantuojamas kažkiek procentų
pelnas. Tie procentai tokie, kad visi investuotojai turėtų patikėti
pinigus tiems robotams. Koks Warren Buffett jei savo kapitalą būtų
patikėjęs forex robotams prieš kokių 10 metų, dabar jau turėtų būti
trilijonierius. Bet ne, kvailelis, turi krūvą analitikų, maklerių, ir
tai kartais patiria nemažų nuostolių, turtas tai padidėja, tai sumažėja.
O Sorosas - didžiausius pinigus iš valiutų kurso uždirbo tik kai
pasiremdamas savo kapitalo dydžiu ir konfidencialia informacija galėjo
daryti tiesioginę įtaką kursui. Be to, nelabai suprantu, kam sukūrus
robotą, generuojantį užtikrintą ir didelį pelną, jį siūlyti kitiems -
juk forex kapitalizacija ne begalinė, po kažkiek metų galėtų visas
pelnas tau eiti.
Mano nuomone, garantuotai iš Forex uždirba tik tų robotų kūrėjai,
makleriai, imantys garantuotus komisinius nuo operacijos, bei visokie
kursų vedėjai ir knygų rašytojai "kaip tapti Forex milijonieriumi".