Tema: Re: Koki dideli TV rinktis?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-03-16 20:46:05
Truputį ne taip yra, kaip parašei - kol orderis neuždarytas, tai
nežinai, ar gavai pelno, ar patyrei nuostolį. Kai uždarai pliusinį
orderį pinigai jau tavo ir gali juos išsigryninti. Ir pradžioje reikia
įdėti ne 100 eurų, o bent 10 000. Bet to svertas turi būti bent 1:200,
kitaip robotas dirbs blogai. O kad gauti tokį svertą turi užsiimti
profesionalia prekyba. Mažmeninei prekybai duoda tik 1:30 svertą. O
robotas labai gerai dirba - nereikia sukti galvos, įjungei kompiuterį
savaitei ir ramu.

https://admiralmarkets.lt/
https://www.robomarkets.lt/

Brolis užsiima profesionalia prekyba.

Atsidaryk profesionalios prekybos demo sąskaitą ir bandyk.