Tema: Re: Koki dideli TV rinktis?
Autorius: RaR
Data: 2019-03-16 20:07:30
Rimtai su kažkieno sukurtais robotais gali taip uždirbti? Bet kol pelno
neišsigryninai, negali sakyti kad uždirbai - vienas susvyravimas ne į tą
pusę gali viską nubraukti. Pažįstu entuziastingai besidžiaugusius
virtualiais pelnais kokių pusantrų metų, kol galiausiai liko su nosimi.
Dabar užsiima realių daiktų gamyba-prekyba internete ir gauna realius
pelnus. Na, tikėsimės, kad tau labiau pasiseks.