Tema: Re: Koki dideli TV rinktis?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-03-16 19:31:04
Ne, neteisingai supratai. Ką padarau forex ir sukasi forex, nenuiminėju,
o balansą keliu, kad ateityje per mėnesį 20k galėčiau padaryti. Brolis
per 6 mėnesius +3000 procentų padarė. Aš pradėjau tik prieš pusantro
mėnesio. Teisingai pasirinkus robotą per dieną ir 500, ir 1000 eurų
prikapsi. Kartais mažiau, jei nėra didelių kurso svyravimų. Per 37
prekybos dienas +8984 eurai. Nėra taip, kad atėjus pirmą dieną į forex
tau į sąskaitą milijonas eurų įkris.