Tema: Re: Koki dideli TV rinktis?
Autorius: RaR
Data: 2019-03-16 18:11:46
Kur rašiau kad kas mėnesį? Rašiau "aš irgi kartais.." Bet kuriuo atveju
nepirkčiau daikto brangesnio, nei to, kuris patenkina mano poreikius.
Čia, aišku, subjektyvu, bet kai kas lopais laiko tuos, kurie TV pirkimui
išleidžia viską ką sutaupė, ar net tam ima paskolą. Man tai ir tie ir
tie atrodo normalūs, tiesiog žmonės turi skirtingus prioritetus, kam
naudoti savo pinigus.