Tema: Re: Koki dideli TV rinktis?
Autorius: RaR
Data: 2019-03-13 21:18:21
Mūsų srityje ne tik gaminame, bet ir daugybę produktų perkame, kurių
kaina panaši, o kartais ir didesnė. Miligramai mums jau gan didelis
kiekis, užtenka ilgesniam laikotarpiui, paprastai operuojame
mikrogramais ar jų dalimis.
Dėl kainos, tai tu užsiciklinęs ją matuoti sąnaudomis. Iš tikrųjų
produkto kainą rinkoje lemia ne sąnaudos, o tai už kiek tu jį sugebi
parduoti (paklausos-pasiūlos santykis). Gali brangiai gaminti produktą,
kurio neparduosi ir už šimtadalį savikainos, o gali pigiai gaminti tai,
ko niekas kitas negamina ar gamina blogiau, ir jei to kažkam reikia,
visai nebūtina pardavinėti už savikainą, gali už jį imti tiek kiek
pirkėjas už jį sutinka mokėti. Tokiu atveju pagrindinis kapitalas yra
tavo sukurta technologija.