Tema: Re: Koki dideli TV rinktis?
Autorius: RaR
Data: 2019-03-11 21:02:01
Ar tų B8 iš viso yra 75"? Bet kuriuo atveju palauksiu naujų modelių
apžvalgų ir tada apsispręsiu. Jeigu tikrai žinočiau, kad kažkurios
technologijos TV man bus visokeriopai geriau, tai negaila mokėti ir
žymiai daugiau, bet mokėti 2-3 kartus daugiau vien už 6-adaliu -
7-adaliu didesnę įstrižainę ranka nekiltų. Vis tiek TV daugiausia bus
žiūrima HD, o 4K, jei reikės, galėsiu ir fotelyje iš arčiau pažiūrėti,
jei nedažlibinsiu.