Tema: Re: Koki dideli TV rinktis?
Autorius: MRT
Data: 2019-03-06 22:07:30
> Tai va ir svarstau kas svarbiau - dydis ar kokybė, nors 75" ne tiek daug
> ir didesnis už 65" - kol kas ir 50" sėkmingai įžiūriu.

mano akis neislepusi, tai pats 50" lowend ziuriu.. visai sueina..
del juodos - man +/- dzin.. o motion - na kartais susidaro
toks jausmas, kad kazkur kazkas nulaksto neaiskiai..
arba ziniu apacioje begancia eilute noretusi kokybiskesnes
kokio serialo pabaigoj greitai begantys titrai ar gerai iskaitomi.
sporta ziurint kazkaip nekliuna (ledo ritulio neziuriu,
bet toks jausmas, kad su juo sunkiau susekt, kur laksto ta saiba).

> Dėl tų C8 vs B8 kainos didėjimo kylant įstrižainei - rinkodara toks
> dalykas, kad kaina tikrai ne visada proporcinga gamybos kaštams <..>

mintis buvo, kad jei pirma imsi 65", tai tiketina bus C8.
o zinant ta skirtuma, galima galvot gal prie 65"C8 vs 75"B8.
65" i biudzeta sutilps ir C8, jauciu netaupysi..
o 75" - ko gero sakysi ir taip virs to ka norejau ant B->C jau neliko.