Tema: Re: Koki dideli TV rinktis?
Autorius: Mindaugas
Data: 2019-03-05 11:30:42
<Metai laiko 55C8>
Kokie buvo argumentai, kad rinkotės brangę C, o ne B klasę?
Aš pats žadu artimiausiu metu B8 įsigyti, ir niekur neišgooglinu, ar verta
daugiau mokėti už C8 (nes 65 colių atveju tai +200€), geresnis procesorius,
kokybiškiau upscalina ir pan., bet ar taip by default sustatęs abu telikus
jaustum skirtumą?

"Abiets"  wrote in message news:q5jve6$fh6$1@trimpas.omnitel.net...

Metai laiko 55C8. Vaikai po mokyklos įsijungia, mes vėlai vakare po
filmų peržiūros išjungiam.
Ar imčiau kitą? Taip, tik didesnį oledą :D