Tema: Re: Koki dideli TV rinktis?
Autorius: RaR
Data: 2019-03-04 15:03:21
Greičiau ne baimės, o nežinomybė, todėl ir norisi įspūdžių iš tų, kurie
realiomis sąlygomis kurį laiką OLED naudoja. Panašu, kad šiame grupse
nedaug tokių yra. Dėl LCD, tai jie yra labai skirtingo lygio. Jeigu
plazmų panelės visur tos pačios ir pagrindiniai skirtumai dėl vaizdo
apdorojimo procesoriaus, tai LCD prigalvoja visokių įmantrių apšvietimų
ir filtrų, kas kartais labai pagerina juodą, žiūrėjimo kampą ir pan. Ir
tai teigia ne šiaip mėgėjai, o profesionalūs apžvalgininkai. Aišku, tai
atitinkamai užkelia ir kainą. Tavo pastebėjimais pilnai tikiu, matau,
kad daug pigesnių LCD rodo tikrai nekaip. Draugas prieš kažkiek metų
(truputį daltonikas) nusipirko Sony LCD, tai negalėjo žiūrėti - gražino
ir paėmė Panasonic plazmą. Neseniai pasikeitė į didesnį - paėmė Sony
LCD, beje, ne topinį modelį, ir visai patenkintas. Aš tai nežinau kiek
jautrus tiems LCD trūkumams - pats tokio neturėjęs, o kai pas kitus
pažiūriu, lyg ir nieko labai blogo nematau.

Šaip ar taip, 65" LG C8 kol kas išlieka vienas pagrindinių pasirinkimų,
nors dar palauksiu 2019 modelių apžvalgų ir kainų.