Tema: Re: Koki dideli TV rinktis?
Autorius: RaR
Data: 2019-03-03 15:18:42
Viskuo detaliai domėtis daug laiko reiktų sugaišti. Atsidarau kelis
linkus pagal paiešką, pvz. "best tv set 2018" ar kažką panašaus, pvz.
nurodant ir įstrižainę, pirmam penketuke - dešimtuke paprastai dominuoja
tie patys modeliai. Dažniausiai pirmoje vietoje stovi LG OLED C8 serija,
kartais jį pralenkia Samsung QLED 9FN, o iš kiek pigesnių ar geriausias
paprastas LCD būna Sony 9-os serijos. Tai jais daugiau ir domėjausi.
Panasonikas (po ar šalia Pioneer) dominavo plazmos laikais, dabar jis
lyg ir jokių panelių negamina, pagrindinis argumentas - kai kurių
modelių spalvų "cinematic accuracy".