Tema: Re: Koki dideli TV rinktis?
Autorius: RaR
Data: 2019-03-02 13:42:18
Dėl LED šviesumo, tai kai pats neturiu sunku palyginti. Remiuosi
apžvalgomis, o prekybos centruose paprastai visi brangesni telikai rodo
savo privalumus išryškinančius 4K vaizdus. OLED paprastai rodo kažkokias
užsižiebiančias ir užgęstančias švieseles juodame fone, o QLED šviesius
ryškių spalvų vaizdus.
Dėl pultelio, tai nemanau, kad labai daug juo naudosiuosi, pagrinde
mediagrotuvui paleisti. Kažką iš interneto žiūrinėti per TV neturiu
įpročio, o TV yra kabelinė ir turi savo priedėlį.