Tema: Re: Telia TV su neTelia marŔrutizatoriumi
Autorius: Nerijus
Data: 2018-12-19 10:40:25
On 2018-12-19 02:38 AM, Vilius wrote:
> Jie tapati vtiralino  ir 2002-2006 m., tik apie dsl interneta.
> Ir, zinoma, man visus 8 metus iki 2010-uju puikiai veike mano paties popigiai skelbimuose nusipirkti ir teisingai sukonfiginti naudoti adsl modemai.

	O man neveike. Tiksliau 3 metus paveike, po to prasidejo kazkokie
gliukai vidurnakti. Ir ne man vienam, nes buvo ir kitu su tokiom
problemom. Telemokas kazka savo pusej pachimichindavo kiekviena
vidurnakti ir kai kurie modemai pamesdavo ryshi.

	Ir suprantama, telekomas dejo ant tokiu klientu, sprendimas vienas -
pirkti ish ju modema, arba perkraudineti modema kiekviena nakti.

	N. M.

	P. S. Jei tie "naudoti" modemai ish to pacio telemoko, tai tai tikrai
nesiskaito "bet koks gero gamintojo prabangesnis modemas veiks".