Tema: Re: Palapiniu pirkimas
Autorius: manding
Data: 2009-07-13 19:16:01
Mano reikalavimai buvo tokie patys, gal tik prioritetai kiek kitaip sudėlioti. Rezultate nusipirkau Hannha Covert-S palapinę. Sveria 3 kg, galėtų būti lengvesnė, tačiau tada nukenčia pralaidumas, tenka balansuoti. Kita vertus pagal išmatavimus kaip dvivietė ji yra labai erdvi, du prieangiai.
Dėl pastatymo lengvumo kol kas nieko negaliu pasakyti, dar nespėjau :)