Tema: Re: Palapiniu pirkimas
Autorius: evka
Data: 2009-07-13 18:18:32
"offline" <mano@mailas.ru> wrote in message
news:h3fdgk$245$1@trimpas.omnitel.net...

> "evka" <evka@centras.lt> wrote in message

> na priklausomai nuo konstrukcijos, ne tik campus'as bet ir normalūs
> gamintojai gamina su perkišamais lankais. mano matytose visose palapinėse,
> kur statoma iš karto visa (abu sluoksniai kartu, arba išorinnis statomas
> pirmas) tai visos yra su perkišamais.

Na, gal perkisimas perkisimui nelygu. As kiek svarsciau - ektremaliomis
salygomis perkisimas turetu buti tvirciau. Mano tureta Outwell atrode
pakankamai tvirtai, bet deja prie ektremalesniu salygu nebuvau, veliau del
nuo manes nepriklausanciu priezasciu praradau ta palapine. Atitiko viska,
ishskyrus 2 iejimus.

> reikalavimai labai teisinngi. svoris svarbu?
> kiek gali, nori mokėti?

Jeigu tikrai atitinka visus reikalavimus - sitam variantui biudzetas
pakankamas :) Bet aisku nesinoretu daugiau 800 - 1000 LT isleisti.
Svoris svarbu, bet keleta simtu gramu svorio aukociau patogesniam
funkcionalumui.

> didelis prieangis ir greitia passtatoma yra negausiai koreliuojantys
> kriterijai :)
> Su keturviete ir dviem įėjimais, tai gali būti ir toks varianta,s kad
> įėjimai yra du, bet abu į prieangį :) skersvėjis nuo jų miegamojo daly
> nepasidaro :)

Teisinga pastaba :)  Tik veliau pamasciau kad galbut didelis langas pakeistu
antra iejima, skersvejis butu. Netgi lietuvos salygomis vasara be skersvejo
gali buti per karsta, ne visada gali seselyje pasistatyti. Bet kuriuo atveju
didesnei palapinei islieka reikalavimas kad gali pasistatyti ir vienas.

> reikalavimai labai teisingi, tik kad su tokaisi reikalavimais gali
> pasikart beieškodamas palapinės :)

Taip.. bet ne syki isitikinta kad zygiu pasisekimui didele itaka turi
teisingas pasiruosimas.

ypač jeigu dar nustatysi minimalią kainą.
> [...]
> man asmeniškai patiko penuin palapinės (montis magijoj), jeigu nekeliant
> superdidfelių reikalavimų, tai gan kokybiškas daigtas už gan teisingą
> kainą, tipogi huskiai visai neblogi (robinzonadoj), na ir dar į
> apypadorias kainas gal įsipaišytų coleman (laisvės ture) nors.. ten biški
> per brangiai.
> montismagijoj ir robinzonadoj prašyk, arbe reikalauk nuolaidų :) su
> laisvės turu ir nuolaidom praktiškai be šansų.. kainos ten didelės... bet
> daiktų gerų yra.
> O rinktis jau tau pagal skonį, spalvą, kvapą ir piniginę :)

Dekui uz informacija. Et, vilnius, o artimiausiu metu suplanuota buti kaune
arba klaipedoje. Situose kataloguose po truputi yra is ko rinktis. Aisku,
patyrusiu grupso lankytoju patarimai gali buti daug vertingesni nei
nuotrauka kataloge ar pokalbis su pardaveju.