Tema: Re: automobiliu į Kroatiją
Autorius: fenix
Data: 2019-06-12 19:46:54
2019.06.12 19:17, Darelas rašė:
> Kur geriausia pilti benziną?

is esmes visur geresnis nei LT, pigiau toliau nuo magistraliu

> Kokiomis savaitės dienomis mažiausias trafikas?

ne savaitgaliais, t.y. penktadienio ir sekmadienio vakarais buna daug
kur pz nuo savaitgaliniu turistu + dar sezoniniai turkai vaziuojantys i
fatherlenda ar atvirksciai i pashalpulenda

> Kur kokie kelių mokesčiai laukia?

praktiskai visur, nepriklausomai pro kur vaziuosi

> Kur patogiausia nakvoti pakeliui?

man - vengrijos virshuj jei pratempsi, kita vertus, Lenkijoje geriausias
maisto ir nakvynes kainos kokybes santykis

> Sako Kroatija labai brangi šalis, ar taip?

kieno kainas vertinsim? pakrantes man pasirode brangesne uz ispanija,
bet yra niuansu. kaip kas trumpiau kalbant. nori pigiau - vaziuok zemiau
Dubrovniko arba i Juodkalnija.