Tema: Re: Reykjavik (KEF)
Autorius: Donatas
Data: 2019-01-16 16:36:32
Pritariu del Wizair , man praeita pavasari(bookinta is rudens buvo)
vasaros skrydi paankstino viena diena, o  grizimo -  pavelino, tai jais
labai pasitiketi negalima.

Apie KEF nieko gero nerasi yra salia viesbutis Base Hotel(bet tik
autobusu), gyvenviete kur galima pusdieni pasitrinti Keflavik'as, ten
daug privataus sektoriaus nuomu per booking'a. As iki oro uosto
suvaiksciojau pesciom (yra dviraciu - pesciuju takas).

Sostineje 1-2 dienos nelabai kas ten yra.

Donatas