Tema: Re: skiepai Tailandui?
Autorius: unlocked
Data: 2018-11-05 19:04:33
nelygink tailando ir indijos, dar kokia tanzanija palyginkit ar madagaskara,
tai ir nuo maliarijos vaitsu prisipirkit...
tuo labiau alho klausimas.. nieko jokiam duty free pirkti neriekia, nebent
priklausomas kazkokiu brandu, tiek alaus tiek ju vietinio romo kuris puse
velnio nusipirkti jei reiks.

"qwerty"  wrote in message news:prpc7d$6c1$1@trimpas.omnitel.net...

Tailande nebuvau, Indijoj mėnesį keliavau. Skiepyt nieko papildomo
nesiskiepijau apart kas nuo vaikystės buvo paskiepyta. Mano taisyklės -
elementari higiena kiek tai įmanoma, geriamas vanduo tik iš buteliukų ir
jokio sekso su vietiniais. Viskas, daugiau nelabai ką padarysi. Nuo
apsinuodijimo gali neapsaugot niekas. Vienintelį kartą buvo tryda porai
dienų po maisto vietiniam skrydy. Daugiau px, valgiau ir gatvėse ir
kavinėse. Mmm net dabar seilė tysta prisiminus maistą Munnar turgely... Dar
tiesa buvau radęs alkoholio kioską, tai profilaktiškai romo vakarais
ragaudavau. Bet tik vienoj vietoj, kitur neradau. Ten su alkoholiu blogiau
nei pas mus prie valstiečių, gal išskyrus Goa.
Nu dar tiesa kadangi su barzda buvau tai pastoviai vietiniai barzdaskučiai
siūlydavosi. Bet nepasirašiau.

Žodžiu labai noriu grįžt, man nereali šalis.

"Herkus"  wrote in message news:pqk24o$qp7$1@trimpas.omnitel.net...

Tailandieciai - svarus tvarkingi zmones, po pirmos keliones, pries antraja
net nebekilo minciu kazkaip spec ruostis trydoms atbaidyt ir kitkam. Kas
buvo diena ir naktis palyginus su Indija, kur shikna valos ranka be
popieriaus, o po to tau sultis spaudzia, ikrecia ryziu ir t.t. :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/