Tema: Re: skiepai Tailandui?
Autorius: Herkus
Data: 2018-10-21 13:48:40
Per menesi Th tokiu problemu neturejom. Bet panasiu istoriju girdejau Indijoj.
Zmonos skrandis jautrus, valgydavom visur kur pakliuvo, nuo pat Th šiaurės iki pietu, ypac megom kur ir vietiniai valgo. Taip pat ir keptus kirminus, ziogus ir vabalus, no problems. Net ir neuzsigeriant alko.

Kaip pvz Indijoj 3x buvau, 3x apsinuodijau ir dar atydziai rinkdavaus, kur valgyt...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/