Tema: Re: Bari?
Autorius: none
Data: 2018-02-01 14:25:30
Man Matera labai patiko, žemutinis miestas super plius ten ir urvai
visokie, kur anksčiau gyvendavo žmonės. Nėra Europoj daug tokių vietų.
Alberobello irgi išskirtinė nematyta vieta.
Bari labiausiai patiko gatvėje džiovinami makaronai ir kaip visi šeimom
pietauja prie vieno stalo, o tu šalia vaikštai ir viską nenorom matai.
Daugiausia laiko skirčiau Materai.