Tema: Re: Zemynine Graikija
Autorius: Edo
Data: 2017-12-19 08:41:44
Man patiko Olimpija. Netoli papludimiu yra. Visai pakeliui is Spartos iki Petra tiltu gaunasi. Beje kazkada keliausi keltu kazkur prie Petra - visai atrakcija kai laiko turi.

Visai Graikijai reiketu nepagaileti 2-3 sav., daug visko ten yra idomaus, ypac jei dar norisi su pliazais/barais/naktiniu gyvenimu paderint.

Apie viesbuciu uzpildyma tuo laikotarpiu nedaug zinau, bet visada lieka kempingai. Aisku, tas gana nepatogu kai atskrendi, bet tikrai ispudingose vietose ten tu kempingu jie turi. Ir visada yra vietu birzelio men. :-)

E.

--
Free News Reader
http://put.hk