Tema: Re: Buhalterin? pa?yma -> EN
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-10-02 19:46:41
Nugi aiskiai pasake, kad ta "pazyma" rasoma, kai biustgalteris kazka taiso, kad pateisintu veiksmus.
"Pazyma" lietuvio ausiai yra popiergalis, israsomas personos prasymu ir konstatuojantis kuri nors fakta. Ir ne daugiau.

Todel, mano nuomone, taisymo pagrindima vadinti "pazyma" yra neprotinga ir nenuoseklu. "Approval" butu arciau tiesos,
ypac, jei parasas, tarkim, yra vyr. buhalterio ar direktoriaus, o veiksmus atliko paprasta buhaltere. Aisku,
atsizvelgiant i konteksta, tai gali netikti. Taciau jokie "source document" cia ne prie ko.

O del duju katilo, tai jau Ruta normaliai isaiskino. As dar pridursiu, kad yra labai daug pigiu agenturu ir pigiu
verteju, kuriems, deja, grandines gale tie vertimai ir patenka (nebloga grandine iseina, kai vokieciai duoda verst
cekams, sie latviams, latviai lietuviams uz 0,02 eur). Ir tiesiog tai parodo gamintojo poziuri i kokybe, ir tiek.

Duotu tiesiai man ar Rutai, slektisko vertimo nereiketu :)