Tema: Re: Buhalterin? pa?yma -> EN
Autorius: Sail
Data: 2009-10-02 17:06:12
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message
news:ha4q6r$bq0$1@trimpas.omnitel.net...

> Nesutinku. Daugelis - ypač garsių ir finansiškai pajėgių firmų kreipia
> dėmesį ne tik į tai, kas parašyta, bet ir kaip parašyta, išvystydamos tam
> tikrą stilių. Žinoma, tai nėra pati svarbiausiai dalis, o visgi aš manau,
> kad jeigu yra naudojamas tam tikras žodynas originalo kalboje, tai yra
> tikslinga tai daryti ir vertime.

Cia teoriskai viskas taip.

O praktiskai kalbejau apie Junkerso (garsi ir pajegi kontora) instrukcija.

Nors lietuviskas instrukcijos variantas i pievas, niekam ten neidomu. Mes
esam bananu respublika (Mittens im Nirgendwo? - ar kaip ten tiksliai
skambetu, as cia vok. k. diletantas),  rinka maza, vietiniams atstovams
giliai tas pats, vokieciams si rinka lasas juroj, nieks nesiterlios.

Nykuma vienu zodziu.