Tema: Re: LT->EN, techninis tekstas
Autorius: ROOTS
Data: 2012-10-30 15:22:23
oi, tokiu grybu man zmona anksciau pilna prirodydavo, kai gaudavo pakoreguot
teksta ar isnaujo verst :D Tai kai vercia bilia kas, kas tipo moka en kalba,
tai ir atsiranda tokie sh. geriausia, kai veina teksta ryskiai su google
verte :D nes net linksniai nesuderinti buvo.

"ejs"  wrote in message news:k6oac8$dl4$1@trimpas.omnitel.net...

2012.10.29 23:13, ROOTS rašė:
> Nu bet va su tokiais pat paaiskinimais gali gal ir nx pasiust kontora ir
> pinigu nemoket.
> O kontoros gi buna studentus uz kapeikas samdo,  o is kliento pasiima
> jau kaip profai :D

esmė ko gero ne piniguose, bet atliekamo darbo kokybėj. Londono akcento
nenoriu, bet British English tikiuosi.

Buvo dar istorija su vertimu į latvių kalba. Kontora kita, rezultatas -
teko raudonuot nuvežus projektą.

--
ejs