Tema: Re: Dėl "nulinės kameros"
Autorius: Laimis
Data: 2012-04-27 12:17:59
Ruta rašė:

> Na, toks jau banalus tas terminas nėra, sakyčiau, google randa vieną
> vienintelį kartą "elektroliukso" instrukcijoje (gal pats ir vertei? ;)),

O, pasirodo, kad kažkam šis žodis irgi tiko ir dar/jau sugebėjo
prasimušti į konkretų vertimą. Pasiūliau nežinodamas ir netikrindamas.

> tikrai atitinkantis esmę. O bet tačiau.... IMHO per daug arti "išvietės"
> (ar "tarpvietės")(kaip ir "vaizduoklis" - prie "vaiduoklio"), ir
> šaldytuvui kaip ir... nu ką aš žinau...

O į ką panašus Biofreš? Ar BioŠvie(žia) skyrius?
Mažiausiai reikia galvoti, apie (skambėjimo) asociacijas ir
asimiliacijas, nes ilgainiui (ir pakankamai greitai) tai įsirėš atskira
(mechanine) asociacija, kuri visai nebeskambės. Šiuo atveju, tam matau
visas prielaidas: trumpas žodis ir turintis lengvai suvokiamą prasmę.

Galima ir pavarijuoti. Šaltavietė.