Tema: Re: Ką reiškia „priešpriešinių vienarūšių prievolių įskaitymas“ (verčiu LT>EN)
Autorius: Ruta
Data: 2012-02-14 17:17:26
Priešpriešinės - kad aš tau, tu man, o ne aš tau, tu Petrui, o Petras man.

Vienarūšės - tos pačios rūšies, tarkime, mokėjimai. Nes prievolės,
plačiąja prasme, gali būti ir kitokios. T.y., jei tu esi įsipareigojęs
per gimtadienį mane pavaišinti kava su tortu, ir aš tau įsiskolinu 10
litų, tai negali, remdamasis ta sutartimi sakyti - tai aš tavfs kava
nebevaišiniu, ir mes kvit :)

Tai ko tu ieškai, yra darinys iš sąvokų "set-off", "against each other"
ir "similar mutual claim", tik angliškai niekaip man nesusidėsto
teisingai :)

Vokiškai būtų "Aufrechnung von gegenseitigen gleichartigen Forderungen"