Tema: Re: kur uzdegt zvakute
Autorius: B.A.
Data: 2011-09-11 12:32:35
Nugi bukvaliai bet kuri parde ant kurios krepsinio kamuoliukas uzdetas.
Atsinesi Lt ranksluosti, kad pasitiestum pries kamuoliuka, veidas ispiestas
lietuvos veliavos kovinem spalvom, pasidabinusi visa imanoma atributika ir
pasiemusi pripuciamas lazdas lankstaisi snekedama uzkalbejimus didziajam
kamuoliui. Paskui susoki ritualini soki su Maximoje gautais barskuciais.