Tema: Re: Ar moki plakt dalgi ?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-06-09 18:01:47
yra skirtumas:
bėga nuo
bėga į
bėga pas

Bėgt į kaimą tvert tvorą - tai yra labai netolimas nubėgimas.
O tamstas biskį apverčiat aukštyn ratais visą piliosopiją.
"kažkodėl rūpi, ką apie juos galvoja kiti " , tie kaip tik vaikšto po bulvarus permatomais papais, stringais, mersais, BMW, TV žvaigdūnų konkursai, melejoninės sąskaitos, ir dar negritosės kambarinės, kurią būtinai tuoj pat reikia padulkint.
Rimtai pagalvojus, žmonių 90% veiklos yra Vanity Fair.
  kaip sako Odesoj: A mne eto nado?