Tema: Re: Mire Daktarai nemeluoja
Autorius: Ruta
Data: 2009-06-25 13:14:53
ALORA schrieb:
> gerai, kad vis kiti jaunėja :)
>
> senovės graikai dejavo kitaip - "seniau viskas buvo geriau", o tai yra
> esminis skirtumas.

Tai sakau nebepamenu kas, gal ne graikai :) bet tikrai dėl "sugedusios
jaunosios kartos" dejavo.

  Beje, niekas bent jau man neatsakė klausimo, ar yra
> atvejų, kai tokie vaistai vartojami tik kurį laiką, o po to žmogus
> sugeba gyventi kaip normalus individas be jų.

Hmm, o ar klausei?

  Tai, ką tenka matyti,
> rodo, kad kartą pradėjus vartoti ir mol "išsprendus problemas" ir
> nustojus, po kiek laiko vėl prie vaistų grįžtama. Tad visas gyvenimas
> užsiciklina į "kaip gražiai saulutė šviečia" su vaistais ir "gyvenimas
> šūdas ir visi žmonės kiaulės" be vaistų.
>
> Ar tu žinai tokių vaistų vartojimo ilgalaikės sekmės atvejų?

Žinau, jei kalbam apie ritaliną. Mano vienos neblogos draugės sūnus,
šeima tikrai tvarkinga ir vaikais rūpinasi, šitas, kaip čia neprisiminti
pasakų, "trečias brolis Jonas" :). Pirmą klasę kartojo antrus metus.
Pakeitė mokyklą, mama sėdėjo namie ir praktiškai su juo darė visus namų
darbus, buvo visokių kitokių bandymų. Iš antros klasės į trečią buvo
perkeltas dėl "politinių priežasčių". Trečios klasės pradžioj, tipo kaip
paskutinė priemonė, pradėta gydyti ritalinu. Dabar tiksliai nepasakysiu,
   metus ar du.

Dabar vaikis 7 klasėj realinėj mokykloj, tiesa, ne pirmūnas, bet visai
vidutnis mokinys be jokių papildomų pamokų.

Aaa, ir dar vieną atvejį žinau, bet čia iš seniau, ir tiksliai nežinau,
kas ir kodėl buvo gydoma, bet bet kokiu atveju psichofarmaciniais
preparatais. Ten ilgiau, kažkur irgi nuo 10 metų iki 14-15. Tas žmogus
dabar mano metų, padaręs neblogą karjerą, sukūręs šeimą, gyvena normaliai.

Kad, iš kitos pusės, yra labai daug lengvabūdiško požiūrio ir
piktnaudžiavimo, tai čia kita tema. Bet tai tada reikėtų pradėti nuo
alkoholio, kuris realiai, paėmus per visą visuomenę, padaro daug daugiau
žalos. Visiškai legaliai...