Tema: Re: Mire Daktarai nemeluoja
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-25 12:21:37
gerai, kad vis kiti jaunėja :)

senovės graikai dejavo kitaip - "seniau viskas buvo geriau", o tai yra
esminis skirtumas. Beje, niekas bent jau man neatsakė klausimo, ar yra
atvejų, kai tokie vaistai vartojami tik kurį laiką, o po to žmogus sugeba
gyventi kaip normalus individas be jų. Tai, ką tenka matyti, rodo, kad kartą
pradėjus vartoti ir mol "išsprendus problemas" ir nustojus, po kiek laiko
vėl prie vaistų grįžtama. Tad visas gyvenimas užsiciklina į "kaip gražiai
saulutė šviečia" su vaistais ir "gyvenimas šūdas ir visi žmonės kiaulės" be
vaistų.

Ar tu žinai tokių vaistų vartojimo ilgalaikės sekmės atvejų?