Tema: Re: Mire Daktarai nemeluoja
Autorius: Ruta
Data: 2009-06-23 12:22:51
Na, aš tokiais suinteresuoto asmens duomenimis labai suabejočiau... Kad
principiniai yra polinkis greitai diagnozuoti ADS, nes tai kaip ir
madinga, ir kad nustačius tokią diagnozę greitai imamasi tablečių -
sutinku. Bet neverčiau visos kaltės tik gydytojams - patys pacientai
(šiuo atveju tėvai) labai dažnai pageidauja _greito_ rezultato, per daug
nesigilindami, kas prie ko. Aš matau čia labai aiškią paralelę su
antibiotikais.