Tema: Re: Erkės įkandimas. Kaip elgtis?
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-10 10:57:09
aha. ten vienur parašyta, neserga, kitur, biškį serga biškį ne :) Neišsivysto encefalitas, bet išsivysto meningitas. Kokia laimė :)
visgi aš irgi tiksliai žinau, kad encefalitas išsivysto. Mano žinomu atveju 5 metų vaikui irgi buvo 'vasaros' tipo encefalitas
(FSZE), vaikas paipaliojosi po ligos labai ilgai, gerus metus. dabar jam 11 ir jis pripažintas visiškai pasveikusiu, tačiau po ligos
visiškai pakito vaiko temperamentas, iš judraus ir linksmo tapo vangiu ir niurzgliu.