Tema: Re: Erkės įkandimas. Kaip elgtis?
Autorius: RaR
Data: 2011-06-10 10:46:00
Iš tikrųjų - teiginį paėmiau iš to lietuviško straipsnelio. Vis tik
pasidomėjus rimtesne literatūra tokių stiprių teiginių neaptikau. Vaikų
erkinis encefalitas yra rimta problema ir daugelio mirčių bei luošumų
priežastis, tik tiek, kad jie statistiškai serga švelniau nei
suaugusieji. Štai apibendrinanti citata iš vieno Slovėnijoje atlikto
tyrimo (M. Logar, M. Arnez, J. Kolbl, T. Avsic-Zupanc and F. Strle.
Comparison of the Epidemiological and Clinical Features of Tick-Borne
Encephalitis in Children and Adults. Infection, 2000, Volume 28, Number
2, Pages 74-77.,
http://www.springerlink.com/content/8jrn3hx9dy9kbx3u/fulltext.pdf) :

Direct comparison of clinical and epidemiological characteristics
of TBE in children and adults revealed differences in several clinical
and laboratory features and corroborates the previous conclusion that
TBE in childhood is a milder illness than TBE in adults.