Tema: Re: rinktine
Autorius: Statybininks
Data: 2013-08-14 13:38:02
viskas, ka parasei, logiskai ziurisi, bet as siek tiek kitos nuomones del
Kalniecio galimybiu (nors akivaizdu, kad tai geriausia ka turim siai
dienai); o mesciau Juskeviciu, Geceviciu ir Darjus/Javtok pasirinktinai
antru izaideju rimtose varzybose matau Delna (jisai kaip rinktines
1/2poziciju draudimo polisas); o kamuoli jis persivaryt po spaudimu turbut
geriau tinka net musu pirmasis izaidejas