Tema: Re: rinktine
Autorius: Joe Doe
Data: 2013-08-14 11:24:02
> o as kaip tik (priesingai nei 2011 ir ypatingai 2012) is sitos rinktines
> tikiuosi psufinalio, o ten jau kaip pasiseks; viskas, ko reikia, jinai
> turi (iskyrus izaideja:)

Izaideja irgi turi, vat su antru - problema. man didziausias klausimas kas
bus tie 3, kuriuos atkabins, ir cia kandidatas Nr.1 - Juskevicius, Nr.2 -
Gecevicius. Sakyciau, kad trecias - Delininkaitis, nors atrode jis ne ka
geriau uz pirmus 2 kol kas, bet geriausiai gali izaisti is sios trijules,
nebent atskristu ateiviai ir ismokytu Geceviciu varytis i kaire. Kaip ten
bebutu netikiu, kad paliks rinktineje tik 4 gynejus, tai manau, jog bus
kazkas is aukstu, ir kol kas logiskiausia butu Javtokas, nes gynyboje letas
kaip estas palikes, o broliai puolime tikrai gerai ziurisi.