Tema: Re: dar syki apie Lioleka ir Boleka
Autorius: servisas
Data: 2013-07-19 10:16:44
Yra toks Saulius Stoma- atsedejo, dar prisiciudino su mergom, ir ka- buvo
seimo narys.
Yra toks Gelaznikas- prekiavo paddielkom, teismo sprendimu nevykde, ir ka-
tv ir zurnalu zvaigzde, neabejoju, kad Didziulis su zmona "elito"
vakareliuose yra ne syki bendrave, bet kazkaip skambiom frazem spaudoje
nesisvaisto.
Yra toks Paksas- isdave tevyne, ismestas is prezidentu, sedi europarlamente
ir vargo nemato.
Dar Uspaskichas toks yra, net neapsimoka issiplest, kuo nusidejes, o vat
trecias pagal pasitikejima zmogus lietuvoje
http://www.vilmorus.lt/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=5&cntnt01returnid=20 .
Pagal tautybe nenusileidzia liolekui ir bolekui.
Kazkaip yra tiek zmoniu, ant kuriu galima butu rident backas, kad ir apie
viena aukstai sedincia moteriske buvusia kgb, bet kazkaip ant situ dvieju
labiau limpa, gal aukstesni ir labiau matos ;)
Aisku, nusikalto bicai, neneigiu, bet atsedejo uz tai ir ka? Jei jau taip
zmogus atsedejes totaliai nieko vertas, tai iveskime mirties bausme. Bet
tada Jennings su Didziuliu prades rekti, kad kur humanizmas. Iseina, kad
suklydusio zmogaus negali nei pakarti nei paleisti :)