Tema: Re: Morale. Loliekas ir Bolekas
Autorius: Statybininks
Data: 2013-06-06 10:42:46
o tai prie ko cia as?:) cia juk tavo tema
tai pats juk uzdavei klausimus, gavai atsakymus, kurie tau nepatiko (teisybe
visad akis bado), ir vel bandai kazka destyt, bet nelabai kaip sekasi;
na zmogau, tu pats pagalvok, jei jau tave kazkokia reklama knisa, tai kieno
tai problema??? nu negi tikrai sunku tai suvokti??? tai variantai is esmes
tik 2: neziureti arba spresti savo vidaus problemas