Tema: Re: Morale. Loliekas ir Bolekas
Autorius: Povilas
Data: 2013-06-04 22:01:20
Atkreipk demesi,kad ne apie krepsini kalbejau,o apie du konkrecius
asmenis,kuriu veideliai per daznai pradejo smekscioti TV ekrane.O jei jau
tampi TV veideliu,tai nereikia pykti,kad busi narstomas po kauleli.Ir siuo
atveju,vos palietus tuos "kaulelius",labai nekos kvapelis pradeda
sklisti.Tamsteles ir pasekeju kometarai,tai tik dar syki patvirtina,kad kai
tik palieciama "sventoi karwe",atsiranda dvigubi standartai :(