Tema: Re: orgyje
Autorius: Statybininks
Data: 2013-05-06 09:48:40
tai pala pala - kas tau tada grazu? kuri rinktine, klubas pagal tavo
standartus zaidzia graziai is esmes kelis metus?
Gal Graikija 2004?:) ar Lietuvos rinktine? Gal koks Ekranas ar Suduva?

O kas del zaidimo del rezultato, tai dabar netgi brazilai taip zaidzia, tie
patys ispanai, kurie dominavo pastaruosius metus

Pagailo Barcos?:) tiesiog patyre tai, ka ne karta dare kitom komandom (na
kad ir Shalke atkrintamosiose atsimink pries pora metu kaip suminde); o
pralose pagal visus komponentus vienareiksmiai (ir netgi jei butu idure
netyciuka Miunchene ir neprasileide teiseju golu, niekas is esmes nebutu
pasikeite del finalo)