Tema: Re: orgyje
Autorius: Povilas
Data: 2013-05-03 21:32:52
"Statybininks" <nesvarbu@tikrai.lt> wrote in message
news:klvjoc$pv8$1@trimpas.omnitel.net...
> na as palaikau Barca, nu bet kaip vokieciai suvarte ja siu metu
> pusfinalyje - na tobulas beveik futbolas

O as kaip tik Barca nepalaikiau niekada,bet siuo atveju,man ju pagailo,nes
juos negailestngai sutryne. Ir jokio grazaus zaidimo vokieciu zaidime
nemaciau,bet reik pripazinti,kad moraliskai stipriau pasirode vokieciai -
jiems tai yra budinga.Man sios dvi rungtynes kazkuom primine vokieciu ir
argentineiciu rungtynes per pasaulio cempionata,kai iki tol visus
triuskinusi Argentna buvo gedingai suzlugdyta.O kas toliau,ka toliau tie
vokieciai parode? Snipstas! Juos suzlugde tokie patys "skaiciuotojai"
makaronscikai,kurie irgi linke zaisti del rezultato,bet ne del sou.Skirtumas
tik tas,kad makaronscikai pajute kraujo kvapa,sugeba ir ugneles iziebti i
zaidima ir parodyti futbolo grozi!