Tema: Re: orgyje
Autorius: Statybininks
Data: 2013-05-03 09:59:40
na nesigincysiu del konkreciu skaiciu (bet gali buti taip, kaip sakai, nes
vokieciai vis tiek yra is top3 istorijos komandu), bet permetus viska, ka
maciau nuo 88 metu is sekmingu vokieciui pasirodymu tik viena atsimenu, kuri
apibudinciau visiskai neidomiu ir kazkuo tai iskirtiniu tai buvo 2002WC, kai
finala pralose beviltiskai brazilams, o iki jo ejo po 1:0:)  o 1996 Euro
finalas Anglijoje berods pries cekus - ji pavadinciau graziu (kaip ir
zaidima tame turnyre); nenuvyle ir 1990 WC finalas pries Argentina (nors
laimejimas gal ir nelabai pelnytas)
o champu lygos finala vokieciai siemet tikrai laimes:)))

kita vertus zaidimo grozis subjektyvus dalykas, kai kam buvo grazus
autobusas Chelsis pries Barca:)))) graiku pergales 2004 Euro:)

na as palaikau Barca, nu bet kaip vokieciai suvarte ja siu metu
pusfinalyje - na tobulas beveik futbolas