Tema: Re: orgyje
Autorius: Statybininks
Data: 2013-04-29 09:36:22
nu as vokieciui (nei rinktines, nei klubu) nemegstu, bet siais metais
Borussia ir Bayern visa turnyra (iskyrus nesusipratima su BATE:) demonstravo
top quality futbola

o kas del rinktines, tai EURO 2012 demonstravo labai gera futbola - iki
italu stebuklo:) (kuris matem, kaip pasibaige finale) Visiems buvo "aisku",
kad finale vokieciai ir ispanai, bet....

nors WC 2014 pagrindiniai favoritai Argentina arba Brazilija (del namu), is
Europos NEABEJOTINAI rimciausi pretendentai tie patys vokieciai ir gal dar
ispanai patrauks kazka, ir taip ilgalaike perspektyva vokieciu matau labai
gera