Tema: Re: Su pergalem!!!
Autorius: Statybininks
Data: 2012-11-09 15:36:50
kuo tau tas maccabi taip neitinka?:))) visa kita poziuri suprantu, nors
nuomone siek tiek skiriasi

del ryto tai cia aisku mano bajeris/ironija buvo; o zalgiri laikau rimtu
pretendentu i top 8 (tiksliau i tas "likusias" 4 vietas), tikrai ne prasciau
nei tarkim chimki, ulker, unicaja, laboral, olmpiakos