Tema: Re: Su pergalem!!!
Autorius: Marux
Data: 2012-11-09 12:40:46
"Statybininks" <nesvarbu@tikrai.lt> wrote in message
news:k77uv2$mom$1@trimpas.omnitel.net...
>i atkrintamasias (top 8) dar reikia papult, o tai tikrai bus nelengva, nes
>realiai visos kovos prasideda tik top 16, o siemet labai daug stipriu
>komandu, nors ir nera vienareiksmio lyderio; bet jei reiktu spet top 8
>matau toki:
> real, barca, cska, macabi - man klausimu cia del ju nekyla, butu
> sensacija, jei bent viena is ju nepapultu

Real ir Barcelona - galbūt, dėl CSKA ir macabi - jokių garantijų negalima
duot, ypač po vakar rungtynių

> o toliau mesmale: turku abu klubai, panathinaikos, zalgiris, chimki - dar
> gali issauti abu ispanu klubai (laboral, jei issikapstys is pirmos
> grupes:) + unicaja) ir  viena vieta reiktu rezervuoti netyciukui, kuri
> daznai nuprognozuot buna sunku; gal rytas:))))))))))))))))

Ispanų visi klubai greičiausiai bus tarp pretendentų į Top8 + Efes ir
Fenerbahce (dėl EL pagrindinio remėjo)  + Olympiakos ir Panathinaikos + CSKA
ir Chimki +  Maccabi. Lieka šansų ir Žalgiriui, kaip netyčiukui. Kaip ir
kaip norėtųsi, bet prie favoritų Žalgirio kol kas nepriskirčiau. Antrame
etape visi varžovai tikrai pasitemps. O vat rytas į šitą kompaniją niekaip
neįsipaišo :))

> na o jei prognozuot, tai sitaip:
> real, barca
> cska, maccabi
> efes, ulker
> panathinaikos, zalgiris

vietoj maccabi - olympiakos, vietoj ulker - unicaja ;)