Tema: Re: Su pergalem!!!
Autorius: AlcOtraz
Data: 2012-11-05 18:13:10
Maccabi ir PAO pervertini. Abi gan vidutines komandos si sezona (ziurint per
pvz paskutinu poros desimtmeciu prizme). Gal butu siokia tokia staigmena jei
Maccabi nepatektu i Top8, bet tik del to kad toks vardas lieka uz borto, bet
siaip panasaus kaip ju kalibro komandu si sezona kaip niekad daug, todel
konkurencija del Top8 bus didziule, sakyciau netgi kiti "grandai" kaip CSKA,
Barca, Real negaletu but uztikrtinti kad ten zais. Kaip niekad lygus ir
nenuspejamas sezonas. Pagal demonstruojamus rezultatus, potenciala tai netgi
nera komandos, kuria drasiai galeciau irasyt kaipo tvirta Top4 dalyvi