Tema: Re: Su pergalem!!!
Autorius: Statybininks
Data: 2012-11-05 11:56:02
i atkrintamasias (top 8) dar reikia papult, o tai tikrai bus nelengva, nes
realiai visos kovos prasideda tik top 16, o siemet labai daug stipriu
komandu, nors ir nera vienareiksmio lyderio; bet jei reiktu spet top 8 matau
toki:
real, barca, cska, macabi - man klausimu cia del ju nekyla, butu sensacija,
jei bent viena is ju nepapultu

o toliau mesmale: turku abu klubai, panathinaikos, zalgiris, chimki - dar
gali issauti abu ispanu klubai (laboral, jei issikapstys is pirmos grupes:)
+ unicaja) ir  viena vieta reiktu rezervuoti netyciukui, kuri daznai
nuprognozuot buna sunku; gal rytas:))))))))))))))))

na o jei prognozuot, tai sitaip:
real, barca
cska, maccabi
efes, ulker