Tema: Re: GM'o naujienos:)
Autorius: DirtyDeeds
Data: 2009-02-09 07:21:53
//rajone isvis jau nebegeri dalykai paskutiniu metu vyksta, vakar kieme by
em dablju langas ismustas buvo ir noreta matamai mageli isplesti, bet
nespeta...prie rjaonbario taip pat stiklu sukes, gvido mageli megino
saltukai taip pat pasisavint is kieme stovincios masinos ir, ant musu kalno
laiptu moteriskes kazkoks morozas apiplesineja, karoce, kazkas cia bl
isisuko, kazkodel nujauciu, kad cia gali but tos pacios chebrytes darbas,
zodz, gero poilsio//